.buton-messenger {margin-top:15px; font-size:11px; line-height:18px;}

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 13 martie 2010

Intrebari frecvente


Noi Parteneri

1. Consultantii Life Care sunt angajati ai companiei?

Consultantii Life Care sunt parteneri independenti in aceasta afacere, si nu angajati.


2. Cine este sponsorul meu si ce trebuie sa faca fiecare dintre noi ?

Sponsorul tau este persoana care ti-a prezentat afacerea pe baza Discutiei Life Care (daca recrutarea ta s-a facut doar pe baza de catalog sau de promisiuni la o cafea ,cere Sponsorului tau sa iti arate si sa-ti explice Discutia Life Care). Sponsorul este persona care 90 de zile trebuie sa te asiste permanent in activitatea ta in a te ajuta sa faci primii pasi in activitate, inclusiv in a prezenta afacerea cunoscutiilor tai din lista ta de nume. Apoi el ramane un consultant permanent pentru afacerea ta. Daca Sponsorul tau nu este o persoana ctiva (participa/organizeaza intalniri, consum lunar, calificare crescatoare), cauta-ti Directorul/Diamantul si impreuna veti gasi deasupra acestuia un Sponsor Activ.

3. Cine produce produsele Life Care?

Produsele Life Care sunt produse importate din Germania si SUA.

4. Consultantii trebuie sa faca o comanda minima de produse?


Da, comanda minima este de 130 lei. Pentru fiecare comanda se percepe o taxa pentru servicii procesare in valoare de 3.99 lei. Nu se percepe taxa de ambalare. Nu exista taxa de transport, decat daca greutatea bruta a comenzii depaseste 10 Kg, cand se percepe o taxa de 1leu in plus /kg.

5. Ce inseamna o comanda "Bonus Produse"

Atunci cand acumulezi la final de luna un bonus, il poti ridica in doaua moduri: a) printr-o comanda Bonus Produse sau b) prin facturarea acestor sume la care se poate adauga TVA (daca Societetea ta este platitoare de TVA). Intorcandu-ne la comanda Bonus Produse regula este urmatoarea: La comanda ta viitoare poti folosi aceasta valoare pana la maxim 50% din valoarea comenzii. Exemplu: Ai cumulate in luna Ianuarie un bonus de 250 RON, vei putea face in februarie o comanda de 300 RON si sa folosesti o parte din acest bonus pentru diminuarea sumei de plata la 50% (adica la 150 RON). Rest bonus ramas: 100 RON, care poate fi folosit la urmatoarea comanda. Valoarea minima de plata este totusi 120 RON + taxa de ambalare, deci nu se poate folosi mai mult de 50% din valoare si nu mai putin de acesta suma de plata.

6. Ce inseamna PVA ?

Fiecare produs Life Care are atasata o valoare de Puncte Valoare Afacere (PVA). Aceste puncte se cumuleaza (PVA personale + PVA Grup) si la finalul lunii in functie de grila de bonificatii te vei califica la un nivel procentula de Bonus. In functie de distribuirea echipei tale iti rezulta Bonusul de final de luna. Pentru simulari de bonus te rugam sa iei legatura cu sponsorul tau sis a completati ultima pagina a Discutiei Life Care.

7. Ce inseamna Puncte Procent?

Atunci cand ai comenzi lunare cumulate in valoare de 25 PVA si un nou recrut direct, Life Care iti ofera 100 de Puncte Procent (PP) care se aduna la valoare PVA sit e ajuta sa te califici la un nivel mai mare de Bonus. Ca exemplu, in loc sa primesti bonus de 4% din vlaoarea PVA-ului, din cauza Punctelor Procent (care se aduna in acelasi mod ca si PVA-urile) vei obtine 12% din vlaorea PVA-ului. Este bine ca in echipa ta sa ai permanent 20% din membrii active care sa aiba 100 PP personale. Valoarea de PP-uri nu poate fi decat 0 sau 100. Daca Ai 50 PVA si 2 Recruti personali nu primesti 200 PP.

8. Cum pot face cumparaturi on-line ?

Accesezi site-ul www.life-care.ro sit e inregistrezi cu USER (codul tau Life Care) si Parola (ultimele 6 cifre din CNP) apoi deschizi catalogul. Daca iti doresti unul dintre produsele unei pagini, dai click pe pagina si sub acesta pagina se vor incarca toate codurile prezente. Pui in cos cate bucati dorecti. Poti alege maxim 10 bucati / articol (o masura de siguranta) apoi treci mai departe la pagina urmatoare. Apoi inchizi catalogul si te duci in cosul de cumparaturi unde mai poti modifica anumite cantitati sau chiar sterge coduri, apoi treci la etapele de completare ale adresei, modului de livrare, promotii calificate, apoi finalizare comanda ferma. Un mail automat de confirmare comanda vei primi pe mail, iar oricand poti vizualiza statusul comenzilor tale on-line.

9. Cum pot sa imi vizualizez reteaua ?

Dupa ce indeplinesti conditia de calificare minima de 4% si comada in luna trecuta vei putea intra (acelasi USER si PAROLA) in contul tau si sa iti descarci raportul tau de activitate si programul LCC manager cu care vei deschide acest fisier. In fiecare noapte fisierul tau se modifica in functie de comenzile din ziua trecuta. Despre cum sa interpretezi aceste informatii din raport trebuie sa participi la un Seminar Start UP sau sa ceri o consultative Directorul / Diamantul tau.

10. Compania ofera timp liber in afacere sau necesita mult timp pentru a reusi?

La fel ca oricare alta afacere necesita munca pentru a reusi, necesita timp si devotament, in mod special la inceput. La fel, compania ofera flexibilitate consultantilor in aceasta afacere. Spre deosebire de alte tipuri de afaceri, consultantii Life Care pot lucra acasa cand vor, dupa programul lor in functie de performantele pe care si le doresc. Flexibilitatea este unul dintre importantele motive pentru care oamenii opteaza pentru aceasta afacere.

11. Este adevarat ca nu trebuie sa vinzi produsele, ci sa le cumperi pentru a fi consumator si sa inscrii alte persoane pentru a face acest lucru?

Da, este important sa nu fii vanzator, ci consumator si sa-ti dezvolti retele proprii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu